نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

پشتیبانی

نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

بهترین آنتی ویروس اندروید در سال 2023

اگر به دنبال آنتی ویروس مناسب برای اندروید هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین آنتی ویروس اندروید 2023 آشنا شوید امروزه تلفن های هوشمند چیزی فراتر از ابزار ارتباطی هستند ، ما هم اطلاعات شخصی و هم داده های حساب بانکی را در تلفن های هوشمند خود ذخیره می کنیم. دستگاه […]

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    اگر به دنبال آنتی ویروس مناسب برای اندروید هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین آنتی ویروس اندروید 2023 آشنا شوید

    امروزه تلفن های هوشمند چیزی فراتر از ابزار ارتباطی هستند ، ما هم اطلاعات شخصی و هم داده های حساب بانکی را در تلفن های هوشمند خود ذخیره می کنیم. دستگاه های موبایل همچنین به ما امکان حل بسیاری از مشکلات را در طول روز می دهند و این امر زندگی را برای افراد بسیار آسان کرده است.

    اما نرم افزارهای مخربی وجود دارند که در دراز مدت باعث آسیب رساندن به دستگاه شما می‌شود. همچنین برخی از این بدافزارها به حریم شخصی افراد نفوذ می‌کنند و اطلاعات شخصی آنها را به سرقت می‌برند که در بعضی اوقات جبران آن غیرممکن است.

    در گزارشاتی که توسط securelist.com و statista.com ارائه شده در سال 2021 و 2022 بیشترین تعداد دستگاه های اندرویدی آلوده به بدافزار ها متعلق به ایرانیان است.

    بهترین راهکار برای جلوگیری از آلوده شدن گوشی های اندوریدی به بدافزار های مختلف استفاده از آنتی ویروس است.

    خوب است بدانید که بهترین آنتی ویروس اندروید نه تنها شناسایی و پیشگیری بدافزار را به طور کامل و عالی ارائه می‌دهند، بلکه ویژگی‌های مربوط به حریم خصوصی و ضد سرقت بودن را نیز برای شما آماده کرده‌اند.

    آنتی ویروس کسپرسکی نسخه اندرویدی

    آنتی ویروس کسپرسکی نسخه اندرویدی
    آنتی ویروس کسپرسکی نسخه اندرویدی

    محافظت در برابر بدافزارها

    آنتی ویروس کسپرسکی نسخه مخصوص اندورید خود را دارد که امنیت کامل را برای دستگاه های اندرویدی فراهم میکند ، علاوه بر این امکانات مختلفی که کسپرسکی برای شما فراهم میکند کمک میکند تا از دستگاه های اندرویدی خود در مقابل خطراطی به غیر از بدافزار ها (به طور مثال سرقت) محافظت کنید.

    آنتی ویروس کسپرسکی به طور مرتب با دریافت آپدیت های کم حجمی دیتابیس خود بروزرسانی میکند تا در از دستگاه شما مقابل جدید ترین بدافزار های اندوریدی مانند  ویروس ها ، باج افزار ها و جاسوس افزارها محافظت کند

    این اپلیکیشن همچنین با قابلیت فیلتر تماس و پیامک های مخرب ارائه میشود.

    محافظت در برابر تهدیدات اینترنتی

    در صورتی که روزانه زمان زیادی را مشغول کار با اینترنت هستید ، فایروال قوی کسپرسکی محافظ اطلاعات شخصی خواهد بود و به محض ورود به سایت های فیشینگ و آلوده آن ها را بلوک می کند و دسترسی رفتن به آن سایت را به شما نخواهد داد.

    امنیت دربرابر سرقت

    در صورتی که تلفن خود را گم کنید یا دستگاه شما به سرقت رود ، آنتی ویروس کسپرسکی این امکان را به شما میدهد تا از راه دور تلفن همراه خود را مکان‌یابی و آن را کنترل کنید. شما میتوانید از راه دور دسترسی به داده های تلفن همراه خود را ببندید تا اطلاعات شما در صورت از دست دادن تلفن همراه شما به سرقت نروند.

    VPN کسپرسکی

    همراه آنتی ویروس کسپرسکی یک VPN وجود دارد ، شما میتوانید با استفاده از این VPN به صورت ناشنس در اینترنت فعالیت کنید.

    آزمایش آنتی ویروس کسپرسکی نسخه اندرویدی

    برای آزمایش آنتی ویروس ها میتوان به نتایج سایت av-test نگاه کرد:

    آنتی ویروس کسپرسکی اندروید
    آنتی ویروس کسپرسکی اندروید

    در نتایج مربوط به سایت av-test میتوان دید که سطح امنیت ایجاد شده توسط کسپرسکی بالاتر از نتایج متوسط دیگر آنتی ویروس ها است و عملکردی آنتی ویروس به گونه ای است که باعث کند شدن دستگاه و مصرف بیش از حد باتری و اینترنت نمیشود.

    تست امنیت آنتی ویروس کسپرسکی اندروید توسط av-test.org
    تست امنیت آنتی ویروس کسپرسکی اندروید توسط av-test.org

     

    برای مشاهده کامل نتایج در سایت av-tset.org اینجا کلیک کنید.

     

    آنتی ویروس Bitdefender

     

    آنتی ویروس Bitdefender نسخه اندروید
    آنتی ویروس Bitdefender نسخه اندروید

    Bitdefender آنتی ویروسی است که امکان اسکن درخواستی را برای سیستم عامل Android فراهم می‌کند.

    آنتی ویروس Bitdefender در تلاش است که امنیت دستگاه شما را بدون استفاده از منابع و کند کردن دستگاه فراهم کند

    این نرم افزار به طور خودکار تمام برنامه های نصب شده یا به روز شده را اسکن می کند. اما هیچ ویژگی وجود ندارد که امکان اسکن برنامه های کوچکی را داشته باشد. اسکن هایی که توسط کاربر انجام میشود ، بسیار سریع اتفاق می افتد و حدود ۳۰ ثانیه طول می کشد. آنتی ویروس از تشخیص بدافزار ها از سیستم مبتنی بر cloud استفاده می کند و منابع زیادی را به خود اختصاص نمی دهد.

    آنتی ویروس avast

    آنتی ویروس Avast
    آنتی ویروس Avast

    Avast Mobile Security یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های آنتی ویروس روی پلتفرم‌ اندروید به حساب می‌آید. این آنتی ویروس دارای قابلیت هایی مانند اسکن برای ویروس‌های دستگاه ، قابلیت قفل کردن اپلیکیشن‌ها، پشتیبانی ضد سرقت و یک حافظه رمزگذاری شده برای نگهداری تصاویر شخصی دارد.

    آنتی ویروس با اسکن خودکار ویروس و اطلاع رسانی درمورد URL های مخرب، از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند و اقدامات هکری را با استفاده از فایروال مسدود می کند.

    این آنتی ویروس دارای یک نسخه رایگان است ، اما نسخه برتر شامل تمام گزینه های پیشرفته است.

    متاسفانه آنتی ویروس Avast در آزمون های تست امنیت ، Avast نمره  ۵٫۵ از ۶ را کسب کرده است.

    آنتی ویروس McAfee

    آنتی ویروس McAfee
    آنتی ویروس McAfee

    برنامه آنتی ویروس اندرویدی McAfee نیز یکی از برنامه های شناخته شده است. این آنتی ویروس نسبت به بقیه آنتی ویروس ها حجم بالایی دارد.

    McAfee همراه با قابلیت‌های اسکن ، قابلیت محافظت در برابر سرقت، مقابله با جاسوس‌افزارها و تنظیماتی برای قفل کردن امنیتی را به همراه دارد. درمورد سیستم ضد سرقت اپلیکیشن می‌تواند تصویری از سارق احتمالی (ماگ شات) ثبت کرده و پیش از خاموش شدن دستگاه این اطلاعات و موقعیت مکانی دستگاه شما را به یک فضای ابری اسال کند.

    رابط کاربری این اپلیکیشن قدیمی است و ظاهر دلچسبی ندارد. از طرف دیگر اپلیکیشن دارای قابلیت هایی جهت بهبود عملکرد دتگاه است که متاسفانه مفید نیستند.

    اما آن بخش از اپلیکیشن که به قابلیت‌های آنتی ویروس مربوط می‌شود به‌خوبی کار می‌کند. همچنین برای استفاده از قابلیت‌های پریمیوم اپلیکیشن باید یک اکانت بسازید.

     

    با توجه به توضیحاتی که داده شد ، میتوان دید که آنتی ویروس کسپرسکی بهترین آنتی ویروس اندروید در سال 2022 است ، آنتی ویروس کسپرسکی محافظت کاملی از دستگاه های اندوریدی شما ارائه میکند و امکانات زیادی را برای محافظت از دستگاه های اندرویدی شما در مقابل تهدیدات مختلف مانند تهدیدات اینترنتی ، بدافزار ها و … فراهم میکند و در عین حال امکانات و ویژگی های زیادی را برای راحتی کار شما در اختیار شما قرار میدهد.

    شما میتوانید برای خرید آنتی ویروس کسپرسکی نسخه اندرویدی اینجا کلیک کنید.

    ثبت نام مشتری جدید

    لطفاً برای ادامه شرایط و ضوابط را قبول کنید.