نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

پشتیبانی

نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

بهترین آنتی ویروس اندروید در سال 2023

امروزه تلفن های هوشمند چیزی فراتر از ابزار ارتباطی هستند ، همه ما اطلاعات شخصی و هم داده های حساب بانکی را در تلفن های هوشمند خود ذخیره می کنیم. اما همانطور که ویروس ها نرم افزار های مخرب کامپیوتر ها و لپ تاپ ها را تهدید میکنند، نرم افزارهای مخربی هم وجود دارند که […]

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    امروزه تلفن های هوشمند چیزی فراتر از ابزار ارتباطی هستند ، همه ما اطلاعات شخصی و هم داده های حساب بانکی را در تلفن های هوشمند خود ذخیره می کنیم. اما همانطور که ویروس ها نرم افزار های مخرب کامپیوتر ها و لپ تاپ ها را تهدید میکنند، نرم افزارهای مخربی هم وجود دارند که باعث آسیب رساندن به دستگاه شما می‌شوند. همچنین برخی از این بدافزارها به حریم شخصی افراد نفوذ می‌کنند و اطلاعات شخصی آنها را به سرقت می‌برند که در بعضی اوقات جبران آن غیرممکن است.

    امروزه افراد از کار های شخصی تا فعالیت های بانکی خود را با دستگاه های اندرویدی انجام میدهند، این موضوع باعث جذب بیش از پیش هکر ها و طراحان بدافزار به دستگاه های اندرویدی میشود. در گزارشاتی که توسط securelist.com ارائه شده در سال 2021 و 2022 بیشترین تعداد دستگاه های اندرویدی آلوده به بدافزار ها متعلق به ایرانیان است.

    طبق این گزارش 35.25 درصد از دستگاه های اندرویدی ایرانیان آلوده به بدافزار های مخرب میباشد.

    بهترین راهکار برای جلوگیری از آلوده شدن گوشی های اندوریدی به بدافزار های مختلف استفاده از آنتی ویروس است.

    خوب است بدانید که بهترین آنتی ویروس اندروید نه تنها شناسایی و پیشگیری بدافزار را به طور کامل و عالی ارائه می‌دهند، بلکه ویژگی‌های مربوط به حریم خصوصی و ضد سرقت بودن را نیز برای شما آماده کرده‌اند.

    آنتی ویروس کسپرسکی نسخه اندرویدی

    محافظت در برابر بدافزارها

    آنتی ویروس کسپرسکی نسخه مخصوص اندورید خود را دارد که با استفاده از فناوری های تست شده در Kaspersky-lab امنیت کامل را برای دستگاه های اندرویدی فراهم میکند ، علاوه بر این امکانات مختلفی که کسپرسکی برای شما فراهم میکند کمک میکند تا از دستگاه های اندرویدی خود در مقابل خطراطی به غیر از بدافزار ها (به طور مثال سرقت) محافظت کنید.

    آنتی ویروس کسپرسکی به طور مرتب با دریافت آپدیت های کم حجمی دیتابیس خود بروزرسانی میکند تا در از دستگاه شما مقابل جدید ترین بدافزار های اندوریدی مانند  ویروس ها ، باج افزار ها و جاسوس افزارها محافظت کند.

    این اپلیکیشن همچنین با قابلیت فیلتر تماس و پیامک های مخرب و ابزار های ضد سرقت ارائه میشود.

    محافظت در برابر تهدیدات اینترنتی

    در صورتی که روزانه زمان زیادی را مشغول کار با اینترنت هستید ، فایروال قوی کسپرسکی محافظ اطلاعات شخصی خواهد بود و به محض ورود به سایت های فیشینگ و آلوده آن ها را بلوک می کند، شما میتوانید با خیال راحت تراکنش ها  و خرید های اینترنتی خود را از طریق تلفن همراه انجام دهید و نگران به سرقت رفتن اطلاعات بانکی خود نباشد.

    همچنین آنتی ویروس کسپرسکی با انجام اسکن های سریع فایل های آلوده به بدافزار و جاسوس افزار تشخیص داده و بلافاصله آنها را قرنطینه میکند و به شما راجع به اتصال به وای فای های مشکوک اطلاع میدهد و شما میتوانید در هر زمان امنیت اتصال اینترنت خود را چک کنید.

    امنیت دربرابر سرقت

    در صورتی که تلفن خود را گم کنید یا دستگاه شما به سرقت رود، آنتی ویروس کسپرسکی این امکان را به شما میدهد تا از راه دور تلفن همراه خود را مکان‌یابی و آن را کنترل کنید. شما میتوانید از راه دور دسترسی به داده های تلفن همراه خود را ببندید تا اطلاعات شما در صورت از دست دادن تلفن همراه شما به سرقت نروند. از جمله امکانات ضد سرقت کسپرسکی اندروید میتوان به گرفتن مخفیانه عکس از سارق و ارسال آن برای شما، جلوگیری از فرمت و یا حذف نرم افزار ها و مکان‌یابی لحظه ای تلفن شما اشاره کرد.

    VPN  کسپرسکی

    همراه آنتی ویروس کسپرسکی یک VPN وجود دارد ، شما میتوانید با استفاده از این VPN به صورت ناشنس در اینترنت فعالیت کنید.

     

    آنتی ویروس Bitdefender

    Bitdefender آنتی ویروسی است که امکان اسکن درخواستی را برای سیستم عامل Android فراهم می‌کند.

    انتی ویروس Bitdefender در تلاش است که امنیت دستگاه شما را بدون استفاده از منابع و کند کردن دستگاه فراهم کند.

    با استفاده از سیستم مرکزی آنلاین Bitdefender شما می‌توانید دستگاه اندرویدی خود را مکان‌یابی یا قفل نموده و اطلاعات آن را پاک کنید. همچنین می‌توانید از راه دور از سارق عکس بگیرید!

    این آنتی ویروس همچنین از دستگاه اندرویدی شما در برابر سایت‌های پرخطر نیز محافظت کرده و لینک‌های مشکوک را در برنامه‌های مختلف علامت‌گذاری می‌کند. این آنتی ویروس همچنین از ایمیل‌های شما در برابر نفوذهای اطلاعاتی و هک محافظت می‌کند.

    از جمله مزیت‌ها و نقاط قوت Bitdefender می‌توان به دریافت جایزه‌های معتبر، امکان نصب و استفاده روی پلتفرم‌های نرم‌افزاری مختلف اشاره کرد.

    آنتی ویروس Avast

    Avast Mobile Security یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های انتی ویروس روی پلتفرم‌ اندروید به حساب می‌آید. Avast شباهت زیادی به AVG دارد، چراکه هردو آنها از یک موتور آنتی ویروس مشابه استفاده می‌کنند. این آنتی ویروس دارای قابلیت هایی مانند اسکن برای ویروس‌های دستگاه ، قابلیت قفل کردن اپلیکیشن‌ها، پشتیبانی ضد سرقت و یک حافظه رمزگذاری شده برای نگهداری تصاویر شخصی دارد.

    avastبا اسکن خودکار ویروس و اطلاع رسانی درمورد لینک های مخرب، از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند و اقدامات هکری را با استفاده از فایروال مسدود می کند. این آنتی ویروس در تست های مربوط به امنیت نمره های مختلفی گرفته است ، در برخی از آزمون ها نمره 100 و در برخی دیگر 5.5 از 6  گرفته است.

    این انتی ویروس دارای یک نسخه رایگان است ، اما نسخه برتر شامل تمام گزینه های پیشرفته است. این آنتی ویروس دارای برخی ابزار های ضد سرقت نیز میباشد که به گفته کارشناسان این .ویژگی ها قابل اعتماد نمیباشند.

    آنتی ویروس ESET

    برنامه آنتی ویروس اندرویدی ESET نیز یکی از برنامه های شناخته شده و محبوب در ایران است. انتی ویروس ESET نمره 99 را در آزمون های Av-comparative کسب کرده است

    شما میتوانید علاوه بر اسکن های دوره ای و اسکن لحظه ای، برای اسکن خودکار دستگاه خود برنامه زمانی تعیین کنید و ویژگی های ضد سرقت آن باعث جلوگیری از دسترسی سارقین به اطلاعات شما میشود. این آنتی ویروس میتواند شبکه وای فای را نیز اسکن و بررسی کند.

    با توجه به توضیحاتی که داده شد ، میتوان دید که کسپرسکی کامل ترین و ایمن ترین آنتی ویروس اندروید در سال 2023 است

    آزمایش آنتی ویروس کسپرسکی نسخه اندرویدی

    برای تست امنیت کسپرسکی اندروید میتوان به تست های انجام شده توسط Av-test اشاره کرد:

    در نتایج مربوط به سایت av-test میتوان دید که کسپرسکی توانسته است امنیت کامل را برای کاربران خود ایجاد کند. عملکرد این آنتی ویروس به گونه ای است که باعث کند شدن دستگاه و مصرف بیش از حد باتری و اینترنت نمیشود.

     

    برای مشاهده کامل نتایج در سایت av-tset.org اینجا کلیک کنید.

    ، آنتی ویروس کسپرسکی محافظت کاملی از دستگاه های اندوریدی شما ارائه میکند و امکانات زیادی را برای محافظت از دستگاه های اندرویدی شما در مقابل تهدیدات مختلف مانند تهدیدات اینترنتی ، بدافزار ها و … فراهم میکند و در عین حال امکانات و ویژگی های زیادی را برای راحتی فعالیت های شما در اختیارتان قرار میدهد.

    شما میتوانید برای خرید کسپرسکی نسخه اندرویدی اینجا کلیک کنید.

    ثبت نام مشتری جدید

    لطفاً برای ادامه شرایط و ضوابط را قبول کنید.