نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

پشتیبانی

نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

آنتی ویروس رایگان چه معایبی دارد؟

با معایب یک برنامه آنتی ویروس رایگان آشنا شوید یک برنامه آنتی ویروس برای ایمن نگه داشتن رایانه شما در برابر تهدیدات سایبری، از جمله ویروس ها، بدافزارها، نرم افزارهای جاسوسی و هر چیز دیگری که می­توانید به صورت آنلاین با آنها برخورد کنید، بسیار مهم است. هنگامی که شروع به خرید یک آنتی ویروس […]

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    با معایب یک برنامه آنتی ویروس رایگان آشنا شوید

    یک برنامه آنتی ویروس برای ایمن نگه داشتن رایانه شما در برابر تهدیدات سایبری، از جمله ویروس ها، بدافزارها، نرم افزارهای جاسوسی و هر چیز دیگری که می­توانید به صورت آنلاین با آنها برخورد کنید، بسیار مهم است. هنگامی که شروع به خرید یک آنتی ویروس می­کنید، متوجه می­شوید که تعداد کمی از گزینه های رایگان در بازار وجود دارد. بسیاری از کاربران تصور می­کنند که اگر گزینه های رایگان در دسترس است، چرا از مزیت آن استفاده نمی­کنند؟

    مشکل این موضوع این است که ضرب المثل “هر چه پول می­پردازید دریافت می­کنید” در مورد برنامه های آنتی ویروس نیز مانند سایر انواع محصولات صدق می کند. کامپیوتر شما احتمالا بخش مهمی از زندگی شما است. علاوه بر استفاده از آن برای سرگرمی و برقراری ارتباط، بسیاری از رایانه های خود برای تجارت نیز استفاده می­کنند . نکته اصلی این است که شما نیاز دارید که رایانه خود به درستی کار کند و نمی خواهید مجرمان سایبری اطلاعات شما را بدزدند. قبل از اینکه تصمیم خود را در مورد نحوه محافظت از رایانه خود بگیرید، باید با معایب یک برنامه آنتی ویروس رایگان آشنا شوید.

     عدم حفاظت جامع آنتی ویروس رایگان 

    هنگامی­که از یک برنامه آنتی ویروس رایگان استفاده می­کنید، فقط یک سطح اولیه از محافظت را برای رایانه خود دریافت می­کنید. اگر به یک فایروال قوی یا پیشرفته ترین ضد بدافزار نیاز دارید، نمی­توانید آن را با یک برنامه رایگان دریافت کنید.

    برنامه های آنتی ویروس رایگان معمولاً نوع محدودی از محافظت را برای رایانه شما فراهم می­کنند یا فقط انواع خاصی از تهدیدها را شناسایی می­کنند. ممکن است بتوانید چندین برنامه رایگان را برای محافظت کامل تر ترکیب کنید، اما این کار ناخوشایند است و سرعت سیستم شما را کند می­کند.

    آنتی ویروس رایگاندرخواست ارتقاء مکرر

    شرکت هایی که برنامه های آنتی ویروس رایگان ارائه می دهند تقریباً همیشه برنامه های آنتی ویروس پولی نیز در دسترس دارند که اغلب نسخه های ارتقا یافته نرم افزار رایگان هستند. هنگامی که از یک آنتی ویروس رایگان استفاده می کنید، می توانید منتظر پیام های مکرر باشید که به شما می­گوید چگونه باید برای محافظت بهتر به برنامه پیشرفته تر ارتقا دهید.

    این ممکن است یک مشکل جزئی به نظر برسد، اما دیدن درخواست های ارتقاء هر روز قدیمی می­شود. همچنین باید مطمئن شوید که آنتی ویروس رایگان شما فقط یک پیشنهاد آزمایشی رایگان نیست که پس از یک دوره زمانی خاص منقضی می­شود.

    تبلیغات متعدد در آنتی ویروس رایگان 

    تعداد تبلیغاتی که هنگام استفاده از آنتی ویروس رایگان مشاهده خواهید کرد، ارتباط نزدیکی با درخواست های ارتقا دارد. شرکتی که آنتی ویروس رایگان ارائه می دهد هنوز نیاز به کسب درآمد دارد و یکی از راه های انجام این کار تبلیغات است.

    اگرچه ممکن است این تبلیغات به اندازه درخواست های ارتقاء مزاحم نباشند، اما همچنان بر تجربه کاربر تأثیر می­گذارند. ممکن است در حین استفاده از برنامه آنتی ویروس مانعی برای شما ایجاد کنند، و اگر آن تبلیغات سرعت شما را کاهش می­دهد، باید از خود بپرسید که آیا ارزش آن را دارد که ارتقا دهید تا در زمان صرفه جویی کنید.

    عدم پشتیبانی از مشتری

    آنتی ویروس رایگاناگر از یک برنامه آنتی ویروس رایگان استفاده می­کنید، دلیل بر این است که پشتیبانی زیادی در دسترس نخواهد بود! بالاخره چرا یک شرکت به افرادی که حتی محصول آن را خریداری نکرده اند، پشتیبانی ارائه می­دهد؟ میزان پشتیبانی موجود هنگام استفاده از یک آنتی ویروس رایگان به سازنده بستگی دارد، اما در بسیاری از موارد، تنها پشتیبانی شما انجمن های آنلاین و پایگاه های دانش خواهد بود.

    باز هم، باید به ارزش زمان خود در مقایسه با هزینه یک برنامه آنتی ویروس فکر کنید. آیا ارزش وقت شما را دارد که به جای پرداخت هزینه ماهانه اندک و دسترسی به پشتیبانی شخصی، پاسخ سوالات خود را به صورت آنلاین جستجو کنید؟ ممکن است متوجه شوید که به پشتیبانی زیادی نیاز ندارید، در این صورت این یک مشکل نیست، اما ممکن است در نهایت زمان زیادی را برای سؤالاتی تلف کنید که می‌توان با یک تماس تلفنی، ایمیل یا زنده به آنها پاسخ داد.

    عملکرد اسکن پایین تر

    انصافاً، تفاوت در اسکن ویروس بین برنامه‌های رایگان و پولی زیاد نیست، و تولیدکنندگان برنامه‌های رایگان خود را «بی‌اهمیت» نمی‌کنند، بنابراین عملکرد کمتری ارائه می‌دهند. سازندگان تمام تلاش خود را روی برنامه های رایگان خود انجام می دهند، اما آزمایشات نشان داده است که برنامه های پولی درصد بیشتری از ویروس ها را می گیرند.

    در حالی­که تفاوت در توانایی اسکن ممکن است ناچیز باشد، به خاطر داشته باشید که میزان تهدیدات موجود و تعداد دفعاتی که رایانه شخصی خود را برای ویروس ها اسکن می­کنید. در طول یک سال، این تفاوت جزئی می‌تواند منجر به لغزش بسیاری از ویروس‌ها از طریق شکاف‌ها شود، زیرا شما یک برنامه رایگان را انتخاب کرده‌اید.

    اسکن های آهسته تر

    درست همانطور که برنامه های آنتی ویروس رایگان به اندازه آنتی ویروس های پولی خود موثر نیستند، هنگام اسکن نیز سریع نیستند. این تفاوت عمده ای نیست، اما می توانید انتظار داشته باشید که برنامه های رایگان کمی کندتر از برنامه های پولی کار کنند.

    از آنجایی که آنتی ویروس شما در حین کار از مقداری از رم رایانه شما استفاده می­کند، ممکن است در حین استفاده سرعت رایانه شما کند شود. اگر اغلب از رایانه خود برای کارهایی که حافظه زیادی دارند، مانند بازی یا ویرایش ویدیو استفاده می­کنید، آنتی ویروسی می­خواهید که در سریع ترین زمان ممکن اسکن شود و برای این کار، به یک برنامه پولی نیاز دارید.

    به اشتراک گذاری داده های خود

    آیا برنامه آنتی ویروس رایگان، اطلاعات شما را به اشتراک می­گذارد؟ این احتمال وجود دارد، اما برای اطمینان، باید دقیق شرایط و ضوابط را در متن پیش از نصب نرم افزار بخوانید. این روش دیگری است که سازنده برنامه از آنتی ویروس رایگان کسب درآمد می کند.

    نتیجه گیری:

    با توجه به مقرون به صرفه بودن برنامه های آنتی ویروس، انتخاب یک برنامه رایگان فقط برای صرفه جویی در هزینه منطقی نیست. یک برنامه آنتی ویروس رایگان دارای معایب بسیار زیادی است.

    کسپرسکی

    پیشنهاد:

    نسخه های متنوع آنتی ویروس های کسپرسکی که هرکدام بر اساس نیازهای متفاوت کاربران طراحی شده است از نسخه های محافظت استاندارد تا سطح پیشرفته محافظتی که شامل ابزار های اضافی مانند مدیریت رمز عبور و نرم افزار محافظت از دستگاه و کنترل فرزندان می­باشند، همچنین کاربران می­توانند در هر زمان از امکانات پشتیبانی فنی این محصولات برخوردار باشند.

    با خرید نسخه های متنوع آنتی ویروس کسپرسکی می‌توانید حفاظتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب برای رایانه خود دریافت کنید. به علاوه که این شرکت معتبر یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می­دهد، بنابراین می توانید ببینید که چگونه کار می کند و چه چیزی را قبل از اینکه متعهد شوید، ارائه می­دهد.

    ثبت نام مشتری جدید

    لطفاً برای ادامه شرایط و ضوابط را قبول کنید.