نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

پشتیبانی

نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

نشانی وب‌سایت ما هست https://www.kasperskyir.com   

این وبسایت کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکند و چرا؟

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدید کنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات توسط بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ، آدرس IP  ایمیل و رجیستر مرورگر برای کمک به تشخیص اسپمرها.

رسانه

تصاویری که روی سایت آپلود میکنید نباید با داده‌های جغرافیایی (EXIF GPS) باشد. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات جغرافیایی را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تعلل کنید. این اطلاعات برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید هنگام ثبت کامنت ی مجدد ، دوباره اطلاعات خود را وارد کنید. عمر این کوکی‌ها یک سال طول خواهد بود.

در ضمن اگر در وبسایت ما دارای حساب کاربری داشته باشید و با آن وارد وب سایت بشوید، ما در بدو ورود اقدام به تنظیم کوکی موقتی برای شما می‌کنیم تا مشخص شود که مرورگر شما اجازه دسترسی به کوکی ها را می دهد یا خیر. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و هنگامی که مرورگر شما را میبندد از بین میرود. هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌هایی را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. عمر کوکی‌های ورود به سیستم دو روز و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش یک سال است. اگر شما گزینه مرا بخاطر بسپار را انتخاب کنید، حساب کاربری شما شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوایی (مثلا ویدیوها، تصاویر، مقالات و غیره) از منابع دیگری باشد. اگر این چنین محتوایی از وبسایتی دیگر در وبسایت ما قرار بگیرد، عینا در قالب و به شکلی که در همان وبسایت دیده می‌شود، منتشر خواهد شد. ممکن است این وبسایت‌ها اطلاعات شما را جمع‌آوری کنند، از کوکی‌های‌تان استفاده کنند یا از سوی طرف دیگری (وبسایتی دیگر) پیگیری بشوید و تعاملات‌تان با محتوای مذکور زیر نظر گرفته بشود. مثلا در صورتی که دارای حساب کاربری در آن وب‌سایت باشید، در این صورت تعاملات شما با محتوا بررسی خواهد شد.

تا چه مدت این داده ها در اختیار ما است ؟

با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در وبسایت ما، نظر و داده‌های متای وابسته به آن به مدت نامحدودی در پایگاه داده این وب سایت نگهداری و ذخیره خواهد شد. در این صورت امکان پیگیری نظرات به ‌صورت خودکار مقدور می‌شود و نیازی به نگه داشتن نظراتِ در انتظار بررسی نخواهد بود. البته می بایست این مطلب را در نظر داشت که کاربران جهت گذاشتن نظر می بایست حتما در وب سایت عضو شده و جزو اعضای ما باشند. علاوه بر این کاربرانی که در وبسایت ما ثبت‌نام می‌کنند، اطلاعات کاربریشان نیز حفظ و ذخیره می‌شود. مدیران وبسایت نیز می‌توانند این اطلاعات به جز پسورد رمز نگاری شده را رؤیت و ویرایش کنند. البته مدیران وب سایت هیچ نقشی در تغییر نظرات نداشته و تنها نظراتی را که مقبول باشد را می نویسند.

حقوق شما در رابطه با این داده ها در چیست ؟

اگر در این وبسایت، صاحب حساب کاربری باشید، یا نظری به اشتراک بگذارید، حق درخواست فایل داده‌های شخصی خود (یعنی داده‌هایی که ما از شما دریافت و نگهداری کرده‌ایم) را دارید. این داده‌ها شامل هر چیزی است که در وبسایت بر جای گذاشته‌اید. ضمنا حق درخواست برای پاک کردن تمام داده‌های شخصی‌تان نیز کاملا محفوظ است. البته این داده‌ها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی و امنیتی در اختیار داریم، شامل نمی‌شود.

 

با احتمال اینکه ممکن است برای قسمت هایی از سایت مشکلاتی به وجود آید و در اصطلاح فنی شامل باگ شود و یا اینکه لینکی مخرب به سایت دیگری وجود داشته ، در هر شرایط و موقعیتی ما نیازمند نظارت دقیق شما کاربران محترم هستیم و در صورت مشاهده هر گونه مشکلی، درخواست می‌کنیم که به بخش تماس با ما فورا اطلاع دهید و به طور کامل مشکل را توضیح دهید.

ثبت نام مشتری جدید

لطفاً برای ادامه شرایط و ضوابط را قبول کنید.