نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

پشتیبانی

نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

آنتی ویروس اندروید چیست؟

محافظت از کلیه دستگاه های اندرویدی با آنتی ویروس اندروید به تعداد دفعات استفاده از دستگاه Android خود فکر کنید، پیام‌رسانی، ارسال عکس‌های سلفی، سفارش غذا، معامله سهام، بازی، خرید، راه‌اندازی ماشین، مدیریت دستگاه‌های هوشمند در خانه‌تان و . . . تقریباً هیچ کاری نمی‌توانید بدون داشتن تلفن همراه خود انجام دهید. این سوال برای […]

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    محافظت از کلیه دستگاه های اندرویدی با آنتی ویروس اندروید

    به تعداد دفعات استفاده از دستگاه Android خود فکر کنید، پیام‌رسانی، ارسال عکس‌های سلفی، سفارش غذا، معامله سهام، بازی، خرید، راه‌اندازی ماشین، مدیریت دستگاه‌های هوشمند در خانه‌تان و . . . تقریباً هیچ کاری نمی‌توانید بدون داشتن تلفن همراه خود انجام دهید. این سوال برای کاربران پیش می­آید که آیا دستگاه تلفن همراهشان نیز به محافظت نیاز دارد؟

    امنیت اندروید

    گوشی‌های هوشمند در اصل رایانه‌های دستی هستند، با بسیاری از نقاط ضعف. ما از آنها برای ذخیره انواع اطلاعات خصوصی ارزشمند، داده های مالی و سایر اهدافی که دزدان سایبری را جذب می­کنند، استفاده می­کنیم. به این ترتیب، این دستگاه‌ها در معرض همان نوع بدافزارهای موجود در رایانه‌های شخصی هستند.

    آیا دستگاه های اندرویدی می­توانند ویروس بگیرند؟

    دستگاه های اندرویدی در معرض انواع بدافزارها هستند. فیشینگ، باج‌افزار، تروجان‌ها، نرم‌افزارهای جاسوسی، برنامه‌های خطرناک، تعداد زیادی تهدید وجود دارد که می‌تواند دستگاه‌های Android را آلوده کند. ویروس کامپیوتری برنامه‌ای است که می‌تواند خود را با متصل کردن به یک برنامه دیگر تکثیر کند و هکرها از آن‌ها برای پخش انواع نرم‌افزارهای مخرب یا بدافزارها بر روی موبایل ها استفاده کردند. “ویروس” به طور کلی به یک عبارت فراگیر برای تهدیدات سایبری تبدیل شده است، و بله، دستگاه های اندرویدی هم در معرض تهدیدات سایبری هستند.

    آنتی ویروس اندروید

    تهدیدات موبایل در مقابل دسکتاپ

    اندروید با بیش از 3 میلیارد دستگاه فعال محبوب ترین سیستم عامل موبایل در جهان است. این امر اندروید را به یک هدف بزرگ برای مهاجمان تبدیل می­کند. این مشکل با این واقعیت تشدید می‌شود که بسیاری از کاربران با نصب نرم‌افزارهای امنیتی و نصب به‌روزرسانی‌ها از دستگاه‌های خود محافظت نمی‌کنند.

    تهدیدات سایبری برای اندروید بسیار شبیه تهدیدات سایبری برای رایانه های شخصی است. آنها به صورت مخفیانه وارد دستگاه شما می شوند، اغلب به صورت یک دانلود مشکوک، سپس خود را در سیستم به منظور سرقت اطلاعات، جاسوسی از شما یا تحت کنترل گرفتن دستگاه راه اندازی می­کنند. همانطور که می­توانید از رایانه خود با نرم افزار آنتی ویروس محافظت کنید، می توانید از اندروید خود نیز با یک برنامه آنتی ویروس محافظت کنید.

    بدافزار اندروید از کجا می­آید؟

    در بیشتر موارد، ویروس های اندروید از مرورگر اینترنت شما یا یک برنامه دانلود شده می­آیند.

    ویروس های مرورگر

    آلودگی از مرورگر معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که مهاجم از یک  اکسپلویت استفاده می‌کند. این حملات با بهره‌گیری از اشکالات و آسیب‌پذیری‌ها در فناوری‌های رایج وب، کار می‌کنند. بعد از حمله به مرورگر، آن را مجبور می­کند تا کد مخربی را اجرا کند که بدافزار ارائه می­دهد و دستگاه را آلوده می­کند.

    اکسپلویت  (Exploit)چیست؟ بهره‌جو، اکسپلویت یا همان کدهای مخرب، برنامه‌ها و کدهایی هستند که توسط یک یا چند هکر یا محقق امنیتی برای اثبات یا استفاده از آسیب‌پذیری امنیتی خاصی در یک نرم‌افزار، سیستم‌عامل یا سخت‌افزار خاص نوشته می‌شوند.

    ویروس های برنامه

    ویروس های برنامه ای دانلود شده اساساً حملات تروجان هستند. این برنامه ها قانونی به نظر می­رسند، و حتی ممکن است همانطور که تبلیغ می­شود کار کنند، اما در پشت صحنه کارهای مبهمی مانند سرقت داده ها یا نصب برنامه های دیگر بدون اجازه شما انجام می­دهند. این برنامه‌ها معمولاً از منابع شخص ثالث می‌آیند، حتی فروشگاه Google Play  می‌تواند حاوی برنامه‌های مخرب باشد گوگل سعی کرده این برنامه های مخرب را سرکوب کند، اما تعداد بیشتری از این برنامه ها ظاهر می­شوند.

    سایر ویروس ها

     سایر منابع آلودگی عبارتند از تلفن‌های ارزان‌قیمتی که بدافزار از پیش نصب شده دارند، ایمیل‌هایی با پیوست‌های مشکوک، سوء استفاده از برنامه‌های محبوب، کلاهبرداری‌های فیشینگ و فریب خوردن و باز کردن لینک‌های دانلود مشکوک.

    آنتی ویروس اندروید

    تماس های کلاهبرداری: تهدید دیگر گوشی های هوشمند

    تلفن های هوشمند فقط در برابر حملات مبتنی بر نرم افزار مانند بدافزارها و سوء استفاده ها آسیب پذیر نیستند.  آنها همچنین در برابر تماس های کلاهبرداری آسیب پذیر هستند که می­توانند به روش های مشابه علیه شما استفاده شوند. برای مثال، اگر یک مهاجم مصمم بود به حساب بانکی شما دسترسی پیدا کند، می‌تواند سعی کند شما را با بدافزار آلوده کند، یا می‌تواند با شما تماس بگیرد و وانمود کند که بانک شماست و جزئیات ورود شما را بخواهد.

    در یک سناریوی تماس کلاهبرداری، مهاجم از شماره ای با همان کد منطقه و چند رقم اول شماره شما تماس می­گیرد. در واقع، این یک کلاهبردار است که از ترفندی به نام “جعل” استفاده می­کند تا شماره خود را تغییر دهد تا به نظر یک شماره محلی در شناسه تماس گیرنده شما باشد. اگر پاسخ دهید، ممکن است یک تماس خودکار یا صدای یک شخص واقعی را بشنوید که تلاش می‌کند شما را فریب دهد.

    اولین خط دفاع شما در برابر تماس های کلاهبرداری آگاهی و شک و تردید سالم است”.

    کلاهبرداران همچنین می‌توانند برای تقلید از شماره تلفن‌های کسب‌وکارها و سازمان‌های قانونی مانند بانک‌ها، ادارات پلیس و خطوط تلفن پشتیبانی فنی از جعل استفاده کنند.  کلاهبرداری IRS  یک مثال رایج است. از طرف کسی که مدعی است از اداره امور مالیاتی یا اداره پلیس تماس می­گیرد. آنها می­گویند که شما بدهکار هستید و برای جلوگیری از مجازات شدید باید فوراً پرداخت کنید. اگر شماره آنها را جستجو کنید، به نظر قانونی می رسد.

    در مثالی دیگر، کلاهبردار می­گوید حساب بانکی شما نقض شده است و برای تأیید هویت شما به اطلاعات ورود به سیستم شما نیاز دارد. یک کلاهبردار دیگر ممکن است بگوید گوشی شما مشکلی دارد و باید به یک سایت خاص بروید و یک برنامه خاص را دانلود کنید. همه اینها تکنیک های مهندسی اجتماعی است، طرح هایی برای فریب دادن شما جهت دسترسی به داده های شخصی، ارسال پول، یا اجازه دسترسی تماس گیرنده به دستگاه شما برای نصب بدافزار است.

    آنتی ویروس اندرویدآنتی ویروس اندروید چیست؟

    نرم افزار آنتی ویروس اندروید، اقدامی ضروری در برابر انواع تهدیدات است. به عنوان مثال، برخی گوشی های اندرویدی شما را با تبلیغات آزاردهنده تحت تاثیر قرار می­دهند. و سایر بدافزارها خود را به عنوان یک سایت یا برنامه قابل اعتماد نشان می­دهند و شما را فریب می­دهند تا رمزهای عبور یا اطلاعات مالی خود را فاش کنید.

    نسخه های اندرویدی آنتی ویروس کسپرسکی به چندین روش از دستگاه شما محافظت می­کند:

    به طور خودکار تهدیدات بدافزار خطرناک را شناسایی و حذف می­کند.

    قبل از اینکه باج افزار بتواند دستگاه شما را قفل کند آن را شناسایی و حذف می­کند.

    فناوری‌هایی که می‌توانند آسیب‌پذیری‌ها را شناسایی کنند، ویروس‌ها را از بین ببرند و در صورت آلوده شدن، کامپیوتر شما را تعمیر کنند.

    وقتی از مرورگر Chrome استفاده می‌کنید، نشانی‌های اینترنتی فیشینگ را اسکن می‌کند.

    یک ممیزی حریم خصوصی برای همه برنامه ها انجام می­دهد.

    اطمینان حاصل می­کند که هیچ کس هویت شما را نمی­دزدد، از اسناد شما محافظت می­کند و از دسترسی از راه دور به سیستم شما جلوگیری می­کند.

    از برنامه های بانکی شما محافظت می­کند، نشت داده ها و رمز عبور را شناسایی می­کند و از شما در برابر کلاهبرداری های رمزنگاری محافظت می­کند.

    راه حل هایی برای مدیریت بهتر فضای ذخیره سازی دستگاه، بررسی سلامت هارد دیسک و جلوگیری از از دست رفتن داده ها به شما ارائه می­دهد.

    به شما امکان می­دهد فیلم ها، بازی ها را تماشا کنید یا از برنامه ها به صورت تمام صفحه بدون هیچ گونه تداخلی با حداکثر سرعت استفاده کنید.

    ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و برنامه های بالقوه ناخواسته (PUP) را شناسایی می­کند تا دستگاه اندروید شما را به خوبی اجرا کند.

    ویروس PUP چیست؟

    PUP (Potentially unwanted program)یک برنامه نرم‌افزاری است که می‌تواند بدون اطلاع و کسب اجازه وارد کامپیوتر شما شود. زمانی که درحال دانلود یک نرم‌افزار قانونی هستید، معمولاً برنامه‌های PUP به‌طور هم‌زمان نصب می‌شوند. زمانی که برنامه‌ای را دانلود کرده‌اید و مراحل نصب را طی می‌کنید، خواندن اطلاعیه‌های هر مرحله بسیار اهمیت دارد.

    انواع نسخه های اندروید آنتی ویروس کسپرسکی

    نسخه های استاندارد، پلاس، و پریمیوم آنتی ویروس کسپرسکی از مجموعه آنتی ویروس های خانگی این شرکت می­باشد. این نسخه ها قابلیت نصب بر روی هر 4 مدل سیستم عامل (ویندوز، مک، IOS و اندروید) را دارا می­باشد.

    نسخه استاندارد از مجموعه ابزارهای حیاتی برای امنیت دستگاه تا نسخه پریمیوم با محافظت جامع و سطح پیشرفته با دارا بودن ابزارهای (مدیریت پسورد و نرم افزار کنترل و محافظت از کودکان)  قابل نصب بر روی دستگاه های تلفن همراه شما می­باشد. برای اطلاع از جزئیات هرکدام از نسخه های آنتی ویروس کسپرسکی به بخش آنتی ویروس در سایت مراجعه کنید.

    ثبت نام مشتری جدید

    لطفاً برای ادامه شرایط و ضوابط را قبول کنید.